Zápis :D

24. ledna 2013 v 17:49 |  My diary
Tak holky kdyby jste se chtely přidat tak se hlašte do komentu a ja vás sem dopíšu :) Budu moc ráda když se ke me pridate :)
Jméno
Věk
Váha
Výška
Míry
Počet dnů
CílJ
1
Anka

16
82
177
Ještě nevím ..
Začátek
Léto,plavky dvojdílný
2
3
4



 

Pujdete do toho ?:)

24. ledna 2013 v 17:36 | Aňulína13 |  My diary
Ahoj holky,prominte nemela sem vubec cas.. Nestiham ..:/ Skola atd.. No znate :D A co jak se vam dari ?:) Me nic moc .. ALe chci schodit do plavek ..:/ Musim .. Zhubnout paze,stehna,bricho ..
Tak me napadlo Kdyby jsme se do toho pusily spolecne?:)
Teda ten kdo chce zhubnout do plavek :)Že by sme si kazdej den psaly ,to co sme delaly,snedly ..atd.A jak se nam dari ..A vzajemne se podporovaly ? Co vy na to říkate ?:) Kdyby jste měl někdo zájem pisnete do komentu a zacneme spolu :)
Tak huráá do toho ..:)

Já ...

21. listopadu 2012 v 21:31 | Aňulína13 |  My diary
Zejtra nebo pozitrí se zvazim a zmerim ruce nohy stehna atd.. a dam sem i fotky vim ze to je horor ale tak musim to dokazat a vy mi dat naky rady jestli by ste byly tak hodny:) Byla bych vam zavdecena uz nevim co mam delat kazdej se mi smeje a nadava ...:/ je to hrozny porad ve skole slysim naky kecy nebo na telocviku a nebo normalne kdyz jdu po ulici a nebo kdyz uz se semnou kluci bave jtak si ze mne delja jen srandu ... je to hrozny ... uz na to nemam :ˇ( Tak rada bych uz neco dokazala aby to bylo videt ale porad se ktomu nemam musite mi holky nejak poradit jak vy to delate a zvladate :) Díky moc vase Aňulína13
 


Motta2

21. listopadu 2012 v 21:00 | Aňulína13 |  Ostatní
Vteřinu na rtech, roky na stehnech.
Být hubená, to jediné, po čem toužím, to jediné, co naplňuje a zároveň ničí můj
život.
Hodné holky nejí.
Chci být prázdná, čistá, křehká jak panenka z porcelánu, chci létat a vznášet se na vodě, nech mě jít se svým andělem, se svým ďáblem, a já zemřu šťastná.
Když nebudeš jíst, nepřibereš.
Nedokonalé tělo jen ukazuje nedokonalou mysli.

Motta

21. listopadu 2012 v 20:56 | Aňulína13
2cqbepi.gif image by Lowinka Miluju ten pocit, být křehká a jemná.
2cqbepi.gif image by Lowinka Všechno vždy dotáhnu do konce (a někdy i více).
2cqbepi.gif image by Lowinka V obchodě nejsem zvyklá, aby mi nějaké šaty nebyly.
2cqbepi.gif image by Lowinka Miluju čtení váhy, když čísla jdou dolů.
2cqbepi.gif image by Lowinka Nosím stále mojí termosku se zeleným čajem, oproti ostatním, co mají stále chipsy a sušenky ve škole.
2cqbepi.gif image by Lowinka Ráda se oblékám do velkých svetrů.
2cqbepi.gif image by Lowinka Miluju nošení mého červeného Ana náramku, cítím se tak lepší.
2cqbepi.gif image by Lowinka Ráda se dotýkám nově vyčnívajících kostí.
2cqbepi.gif image by Lowinka Miluju pocit mít kontrolu nad jídlem a příjmem.
2cqbepi.gif image by Lowinka Miluju skutečnost, že ztrácím na váze.

Další cvičení

21. listopadu 2012 v 20:43 | Aňulína13 |  Cvičení
Jak nejlépe shodit pravidelným cvičením? Kombinovat posilovací cviky s aerobními. Vaše tělo se tak dostatečně prokrví, prohřeje a odstartuje spalování. Nejúčinněji tedy fungují ty cviky, u kterých se zároveň zapotíte i namůžete. A přesně takové jsme pro vás našli. Pusťte se do každého z nich, pokuste se o co největší počet opakování za minutu a takové minuty si s krátkým oddechem naordinujte alespoň tři. Dávejte si pozor i na správné provedení a pravidelnost. Těmito tahy byste měla zaútočit na svou postavu alespoň třikrát týdně! Připadá vám to náročné? Ale ta odměna!

Svižné předkopávání

>> Zocelí hýždě a stehna.
Postavte se do stoje rozkročného a chodidla dejte od sebe na šířku ramen. Paže pomalu upažte do stran (a). Pokrčte pravou nohu, aby vám pomáhala udržet rovnováhu. Vykopněte levou nohu přímo před sebe. Nechte ji v přednožení a pokuste se dotknout pravou rukou špičky levé nohy (b). Záda se snažte mít celou dobu rovná a dbejte, abyste cvik prováděla plynule. Po minutě vyměňte nohy.
Svižné předkopávání

Modlitba v záklonu

>>Posílí horní polovinu těla.
Lehněte si na břicho a dlaněmi se pevně zapřete o zem v úrovni prsou. Ruce by od sebe měly být dál než na šíři ramen. Pokrčte nohy v kolenou a levé chodidlo zahákněte za pravé. Lehce se zvedněte na rukou a držte hlavu, krk a záda v jedné přímce. Zároveň vtáhněte pupík co nejblíž k páteři (a). Rychle potom tleskněte před tělem a vraťte se, abyste zabránila tvrdému dopadu na podložku (b). Svižné zatínání svalů vám v tomhle cviku šikovně posílí tricepsy, ramena a hrudník. Opakujte minutu.

Svižné předkopávání

Žabí honička

>>Zpevňuje celé tělo a pálí tuky.
Postavte se do stoje mírně rozkročného a ruce nechte volně viset podél těla (a). Pokrčte kolena a přejděte do hlubokého podřepu (hýžděmi byste se měla téměř dotýkat pat). Předkloňte se a rukama se zapřete před tělem (b). Jedním rychlým švihem zanožte obě nohy tak, abyste skončila v podobné pozici jako při provádění kliků. Tělo se snažte držet vyrovnané v jedné přímce (c). Vydržte tři vteřiny a potom jedním pohybem skočte zpátky do pozice b. Postavte se a všechno opakujte. Pokud se vám podaří udělat cvik opravdu rychle, spálíte dvakrát tolik kalorií než při pomalém provedení. Pokuste se alespoň o deset opakování za minutu a postupně zvyšujte na patnáct.

Svižné předkopávání

Hravé nůžky

>> Ráj pro paže a stehna.
Do rukou uchopte činky vážící kilo až půldruhého kila, levou nohu přednožte a pravou zanožte. Obě paže pokrčte, přičemž levou držte před tělem a pravou za ním (a). Odrazte se od pat, vyskočte, a než dopadnete zpátky, vyměňte si ve vzduchu zároveň ruce i nohy (b). Po dopadu máte tedy pravou nohu vepředu, levou vzadu, stejně jako ruce (c). Snažte se při výskoku zatnout stehna a cvik provádět co nejrychleji. Zrychlíte tím svou tepovou frekvenci i počet spálených kalorií. Jakmile si tenhle pohyb natrénujete, zkuste se do něj pustit i s tříkilovými činkami. Posílíte víc.

Svižné předkopávání

Sličné výskoky

>> Spálí tuky a zpevní tělo.
Přejděte do podřepu a pro udržení rovnováhy předpažte (a). Odrazte se od země a vyskočte do vzduchu. Zároveň vyšvihněte paže nahoru (b). Po dopadu zaujměte opět pozici a, narovnejte se, ruce si zapřete o boky a pravou nohou proveďte výpad vpřed (c). Pokuste se dopadnout co nejdál od své levé nohy a tím ji co nejvíc přiblížit k zemi. Poté zatněte pravé stehno a vraťte se do výchozí pozice. Minutu cvičte na jednu stranu, další minutu na druhou.

Svižné předkopávání

Hýžďový pochod

>>Pro spodní část těla.
Postavte se před židli, zatněte břišní svaly a položte pravou nohu na prostředek sedátka - vaše noha by s ním měla svírat pravý úhel (a). Zatněte pravou hýždi a stehno, přeneste váhu na pravé chodidlo a zvedejte levou nohu nahoru (b). Sestupte dolů a minutu takhle posilujte pravou nohu. Pak začněte trénovat levou. Jakmile si posílíte břišní, hýžďové, stehenní a lýtkové svalstvo, pořiďte si vyšší židli.
Svižné předkopávání
* Dvacet minut denně stačí! *
Umíráte únavou, i když obden poctivě posilujete? Podle lékařů potřebujete pro udržení skvělé formy pouhých dvacet minut soustavného pohybu denně. Nemusíte se proto trápit dvě hodiny v přeplněném fitnesscentru. Stačí, když si jeden den zajdete na krátkou procházku, druhý den zaskočíte do bazénu, třetí si užijete postelové rodeo a čtvrtý třeba vyzkoušíte cosmo cviky. Tímhle stylem si vylaďte celý týden a už se nestane, že byste se ráno probouzela s nulovou energií.

Pevné břísko

21. listopadu 2012 v 20:36 | Aňulína13 |  Cvičení
Alena Malachová Instruktorka aerobiku Miss aerobik 2002
Procvičujete břišní svaly každý den, ale výsledek žádný? Pak je třeba cviky obměnit. připravili jsme pro vás sérii méně známých, ale o to více účinných cviků na tuto partii. Pokud budete cvičit pravidelně a poctivě, budete se moct ještě toto léto pochlubit! ´
brisko
Položte se na záda, upažte a pokrčte kolena do pravého úhlu. Nadechněte se a s výdechem ukloňte nohy mírně do strany a zároveň k nim přitáhněte levou ruku. Vraťte zpět do výchozí pozice a proveďte na druhou stranu. Zopakujte alespoň 8x vpravo i vlevo.
brisko
Začněte ve vzporu na boku s upažením a unožením. Už samotné udržení této pozice vás nutí pořádně zpevnit břišní svaly. Pořádně se soustřeďte a přitáhněte loket a koleno levé nohy k sobě. Pozor ať neztratíte rovnováhu! Zkuste alespoň 10x a pak vystřídejte strany.
brisko
Lehněte si na záda, ruce dejte za hlavu. Střídavě přetáčejte trup ze strany na stranu a zároveň přitahujte kolena. I když cvik procvičuje především šikmé břišní svaly, zapojuje se také přímý sval. Vydržte alespoň minutu, pak si odpočiňte.
brisko
Posaďte se s pokrčenými koleny a předpažte. Důležitá jsou rovná záda a zpevněný střed těla. Nadechněte se a s výdechem přetočte tělo vpravo a zároveň upažte těsně nad zem. Vraťte se zpět a proveďte nalevo. Opakujte 12x na obě strany.
brisko
Ve vzporu na rukách přitahujte střídavě pravé a levé koleno, ale tak, abyste neprohnuli záda. Zopakujte 10x. Pokud to bude pro vás na poprvé těžké, zkuste vydržet několik vteřin alespoň ve výchozí pozici.
brisko
I když vám možná bude tento cvik připomínat "jízdu na kole", jeho princip je jiný. Důležité je zapojení spodního bříška. Najděte si takovou polohu, v níž vás nebudou bolet bedra a kyčle. Pak střídavě protahujte pravou a levou nohu - představte si, že od sebe chcete něco odstrčit. Provádějte 30 vteřin a pak si odpočiňte.
brisko
Posaďte se na bok s koleny mírně pokrčenými. Pak se silou břišních svalů zvedněte do vzporu na boku a upažte. Vraťte se zpět a proveďte ještě 8x. Pak I vystřídejte strany.
brisko
Lehněte si na záda, pokrčte kolena a přitiskněte bedra k podložce. Zapojte pánevní dno a spodní bříško a protáhněte nohy do dálky. Důležité je, abyste cvik neprováděli švihem, ale naopak tahem a silou břišních svalů. Není důležité, jak daleko nohy zvednete, podstatné je zapojení spodních břišních svalů.
Tip: První týden dělejte pouze jednu sérii u každého cviku, druhý týden přidejte další sérii a od třetího týdne provádějte plné opakování ve třech sériích.

21.11.2012

21. listopadu 2012 v 20:27 | Aňulína13 |  My diary
Ahoj holky moje :) Dneska sem byla hrozne unavena a jeste do toho ta blba skola uz me to fakt nebavi ..:) Uz chci prazdniny:Da co vy ?:D urcite taky :) Chci zacit nakou dietu aby sem trosku zhubla a chtela poradit naky cviky na bricho a stehna stehna mam fakt hrozny :/ .. a pak i naky na paze ..jestli o necem nevite a nemohli by ste mi nejak poradit byla bych vam moc vdecna :) Tak kdyby ste mi neco poradily holky :) Diky predem za rady byla bych za to hrozne moc rada a za nakou dietu kterou mate vyzkousenou :)
díky moc
vase Aňulína 13
jennsola_52 [userpic]zithro [userpic]

Welcome

20. listopadu 2012 v 20:36
Ahoj tak vás vsechny vítam na mojim blogu doufam ze se vam bude libit:)Mela sem spousty blogu o hubnuti ale nikdy sme to nedotahla do konce tak doufam ze tenhle uz je posledni a me se to i díky vam podari :)Tak budu radi kdyz mi budete radit atd.. Tesim se na to :) Muzeme se pak i spratelit :) Tak zatim ahoj Aňulína13

Kam dál

Pixelky blogu::maslicka::piiinkie:korunathdiamond.gif image by SaliskoLOL.gif LOL image by LoveEmmalinapacc
pixels